Besvikelse

Brämhult! kan Brämhults Juice smaka illa? Min Tydliga inställning var Nej. tanken på hur ljuvligt deras (tillexempel) HallonJuice smakar... Vad borde då inte juicen "Superfruits" smaka?

Jag hällde upp ett glas, skulle till och drick men hejdade mej när doften nådde mej. Det luktade Riktigt Dålig hemkokt spit blandat med något beskt. Ajaj, rynkade lite på näsan och tänkte att det är klart det smakar bätre än det luktar, tar en klunk och det känns som tungan fränter / klibbar bort. Usch.
Först tänkte jag att det var något fel på min Juice, men när jag ventilerat denna Superviktiga information till
Emelie, och får höra att hon druckit blåbärssuperfruktjuicen och inte alls tyckt den var god - så kanske det inte var något "fel" på min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback