varför mej?

för några år sedan var jag med om något som lett till att jag på många ställen överhuve taget inte vågar gå ut i skogen längre.

tiden läker alla sår heter det
så även i detta fall
men ett ärr finns kvar
ett ärr som gör att jag ständigt är på helspänn när jag vistas i skog. något jag inte vill erkänna - för mej själv.
det blir så fel, eftersom jag eg. verkligen älskar skogen.
därför går jag ut i skogen. talar för mej själv och alla andra hur underbart det är. I verkligenheten är det mest på trots mot en rädsla och hjärtat slår mist tre gånger så hårt som hemma, inne bakom stängda trygga dörrar.
hur som helst. något liknande är man bara med om Högst en gång i livet - om man har otur.


Osannorlikt nog inträffade samma sak för ett par veckor sedan.
den här gången blev det hela en betydligt brutalare upplevelse.


det ger mej konsekvenser. negativa .

Varför mej?
för att jag hör till de som trivs utomhus, hör till de som inte tycker att man ska behöva gå omkring och vara rädd?



bilden är stulen från
google.se


Kommentarer
Postat av: Vickis

Tänker på dig!

2010-11-01 @ 23:29:11
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-17 @ 08:28:34
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback